مشاوره آنلاین
23
فرودین

خدمات غیر حضوری دفتر وکالت

خدمات غیر حضوری دفتر وکالت

به نام خداوند مهربان با سلام با توجه به همه گیری و شیوع ویروس کووید 19 و توصیه های اکید وزارت بهداشت مبنی بر درخانه ماندن ، دفتر وکالت خدمات غیر حضوری را با حداکثر سرعت و دقت به شرح ذیل ارائه می نماید.

 می تواند با هماهنگی با شماره موبایل موجود در سایت یا از طریق چت آنلاین یا سایر پیام رسان ها ، ابتدا نوبت غیرحضوری اخذ نموده و در اسرع وقت خدمات مورئد نیاز را دریافت نمایید. خدماتی که به صورت غیر حضوری ارائه می شود به این شرح است:

1. مشاوره حقوقی در همه زمینه های خانوادگی مثل طلاق مهریه نفقه و.. ، حقوقی از جمله چک وسفته ومطالبه طلب ، امور کیفری مانند سرقت ، ضرب و جرح ، تصادفات ، خیانت در امانت ، توهین و... ثبتی مثل ؛ خرید و فروش املاک ، فسخ ، خلع ید و... و سایر موارد. بدیهی است در صورت نیاز به مطالعه اوراق و مدارک از طریق واتس آپ مدارک ارسال و مطالعه می شود ونتیجه اعلام و راهنمایی ارائه می شود.

2. تنظیم دادخواست ، شکواییه ، لایحه تجدیدنظرخواهی ، لایحه دفاعیه ، لایحه برای جلسه رسیدگی اظهارنامه و...

3. تنظیم قرارداد ها ازجمله خرید فروش ، قراردادکار ، قرارداد مشارکت ، قرارداد کارگر وکارفرما و...

4. مشاوره حقوقی بورس و ثبت نام صندوق ها 5. در صورتیکه قصد دارید برای موضوعی وکالت بدهید بهتر است ابتدا یک نوبت مشاوره غیر حضوری برای هماهنگی و توافق اخذ نموده سپس در صورت توافق صرفا برای امضا وکالت نامه به دفتر مراجعه نمایید.

نکته : لازم است برای اخذ هر گونه خدمات حداقل یک نوبت مشاوره اخذ شود.

پیروز باشید

  • توسط : رضا زیرک باش
  •  23 فرودین 1399


به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاه خود را ارسال کنید

بله