بسته خبری بیست و هشتم (طرح«بومی‌گزینی» در استخدام‌های دولتی، تفهیم اتهام "اخلال در نظام اقتصادی" به مدیرعامل پیشین ایران‌خودرو، صدور حکم انفصال موقت ۲۷۰ سردفتر در ۶ ماه)

بومی-گزینی,استخدام-دولتی,اخلال-در-نظام-اقتصادی,ایران-خودرو,هاشم-یکه-زارع,سازمان-ثبت-اسناد-و-املاک-کشور,دفتر-اسناد,حکم-انفصال
19
آبان

بسته خبری بیست و هشتم (طرح«بومی‌گزینی» در استخدام‌های دولتی، تفهیم اتهام "اخلال در نظام اقتصادی" به مدیرعامل پیشین ایران‌خودرو، صدور حکم انفصال موقت ۲۷۰ سردفتر در ۶ ماه)

طرح«بومی‌گزینی» در استخدام‌های دولتی

نمایندگان مردم در مجلس یک فوریت طرح اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری را تصویب کردند.

محمدمهدی مفتح به عنوان طراح این طرح با بیان اینکه دیوان عدالت اداری با ذکر شرط بومی‌گزینی برای استخدام های دولتی مخالفت کرده است، گفت: این چند سطر که به صورت کارشناسانه نوشته شده و نواقص آن در کمیسیون اصلاح می شود، اشکالات موجود در زمینه بومی گزینی در استخدام های دولتی را از بین می برد.

خانه ملت

 

تفهیم اتهام "اخلال در نظام اقتصادی" به مدیرعامل پیشین ایران‌خودرو

پرونده "هاشم یکه‌زارع" مدیرعامل معزول ایران خودرو برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به‌ریاست قاضی زرگر ارجاع شد.

اتهام وی، اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی از طریق فروش سبدی محصولات ایران خودرو اعلام شده است.

تسنیم

 

صدور حکم انفصال موقت ۲۷۰ سردفتر در ۶ ماه

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با ‌اشاره به بازرسی‌های انجام شده در ۶ ماه نخست امسال گفت:

از بازرسی ۱۹ هزار و ۳۹۱ دفتر رسمی و ازدواج و طلاق، برای حدود ۲۷۰ نفر سردفتر حکم انفصال موقت صادر شده و ۲۳ مورد سلب صلاحیت حکم صادر شده است. همچنین هیئت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات فعال شدند و بیش از ۵۰۰ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

میزان

 

  • توسط : رضا زیرک باش
  •  19 آبان 1398


به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاه خود را ارسال کنید

بله