بسته خبری بیست و ششم (در حواشی مربوط به انتشار تبلیغات یک کارگاه ترویج چندهمسری، سلبریتی‌ها از مالیات معاف‌اند ولی وکلا و جوانان بیکار مالیات می‌دهند، فیلتر کردن فیلتر شکن ها)

چند-همسری,حیات-حسنی,مالیات,سلبریتی-ها,فیلترینگ,فیلتر-شکن,تلگرام,فضای-مجازی,vpn
15
آبان

بسته خبری بیست و ششم (در حواشی مربوط به انتشار تبلیغات یک کارگاه ترویج چندهمسری، سلبریتی‌ها از مالیات معاف‌اند ولی وکلا و جوانان بیکار مالیات می‌دهند، فیلتر کردن فیلتر شکن ها)

در روزهای گذشته انتشار تبلیغات یک کارگاه ترویج چندهمسری مربوط به مؤسسه «حیات حسنی» حاشیه‌های متعددی را در فضای مجازی ایجاد کرد

یکی از منابعی که در بخش «آموزش» سایت این موسسه قرار داشت، فایل‌های سخنرانی‌هایی دکتر علی غلامی، رئیس دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق (ع) درباره مبانی تاریخی و دینی تعدد زوجات بود.

روز گذشته آقای غلامی در جمع دانشجویان خود اظهار داشته که انتشار این فایل‌ها در سایت مزبور بدون اجازه و اطلاع وی بوده و ایشان در حال حاضر، تعدد زوجات را مسئله جامعه نمی‌داند.

ایشان همچنین انتشار این فایل‌ها را به شکل «تقطیع‌شده» و «بدون توجه به روح حاکم بر مباحث» عنوان کردند.

بلافاصله بعد از این سخنان، سایت موسسه مروج چندهمسری بدون هیچگونه توضیحی فایل‌ها و تصاویر دکتر غلامی را حذف کرد و اینک بخش آموزشی این سایت هیچ محتوایی ندارد.

 پایگاه خبری اختبار 

 عیسی امینی: سلبریتی‌ها از مالیات معاف‌اند ولی وکلا و جوانان بیکار مالیات می‌دهند

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در اولین نشست مطبوعاتی بین المللی این کانون گفت:

بیش از ۲۲ درصد از وکلا قدرت تمدید پروانه فعالیت خود را ندارند و با مشکل بیکاری گسترده جوانان وکیل مواجه هستیم با این وجود مالیات می پردازیم. در حالی که سلبریتی‌ها در کشورمان از مالیات معاف‌اند ولی وکلا و وکلا، جوانان و بیکاران معاف نیستند.

نباید تعداد معدودی از وکلا که درآمد بالایی دارند به جامعه وکلا تعمیم داد.

 پایگاه خبری اختبار

معاون وزیر ارتباطات: فیلترشکن‌ها را فیلتر نکنید

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت:

عده‌ای علاقه‌مند هستند تا همه vpn ها در کشور مسدود شود و با جدیت پیگیر این موضوع هستند ولی ما به دلایل کارشناسی با آن مخالفیم.

دانشگاهی‌ها اعم از اساتید و دانشجویان، پزشکان، دیپلمات‌ها، خبرنگاران و بسیاری از گروه‌های مرجع دیگر، واقعا از وضعیت فیلترینگ دچار مشکلات عدیده هستند.

اول مشکلات ناشی از فیلترینگ را حل کنید و سپس به فکر ساماندهی VPN باشید.

انتخاب



  • توسط : رضا زیرک باش
  •  15 آبان 1398


به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاه خود را ارسال کنید

بله