موکل خارج نشین
16
مهر

دفاع از موکل که در خارج از کشور اقامت دارد (موکل خارج نشین)

شعبه...دادياري دادسراي عمومي و انقلاب اصفهان

 باسلام و احترام خدمت داديار محترم ضمن اعلام وكالت ، با توجه به ابلاغيه و احضار موكل ( خانم ...) مراتب ذيل را جهت اطلاع و دفاع از اتهام انتسابی (توهین و تهدید با پیامک ) به استحضار مي رساند:

  1. موكل در ايران اقامت و سكونت ندارد و هيچيك از متهمين و شاكي را نه تا كنون ديده و نه ميشناسد و هيچ ارتباطي با آنها نداشته است.
  2. 2. شماره سيمكارت مورد استفاده متهمين را موكل ثبت نام نكرده است و موكل به هيچ وجه چنين سيمكارتي نداشته است و استفاده نكرده است. معلوم نيست متهمين به چه نحو اين سيم كارت را به نام موكل ثبت و اخذ نموده اند و از آن استفاده نموده اند. موكل شديدا به اين موضوع معترض است و مدعي جعل مي باشد درخواست مي شود فرم ثبت نام سيم كارت از محل صدور سيم كارت خواسته و استعلام شده تا موضوع روشن شود.
  3. 3.موكل در كشور گرجستان اقامت دارد و هيچ دسترسي به سامانه هاي پيامكي داخلي ندارد و در زمان وقوع جرم نيز ايران نبوده است و اكنون نيز امكان حضور در دادگاه را ندارد.( پيوست پاسپورت)
  4. 4.و همانطور كه از پرونده مشخص است شاكي پرونده از دونفر ديگر شكايت داشته و از موكل هيچ شكايتي نداشته است و موكل نيز مرتكب جرمي نسبت به شاكي نشده است.
  5. لذا اولا موكل درحال حاضر به هيچ وجه امكان حضوردر محضر دادگاه را ندارند و و دفاعيات ايشان به شرح فوق است و در اولين فرصت ممكن حاضر ميشوند ثانيا درخواست ميشود جهت روشن شدن موضوع مالكيت سيم كارت و اثبات بي گناهي موكل ، به موضوع جعل سند تقاضانامه سيم كارت رسيدگي فرماييد.                                                                               سپاس رضا زيرك باش وكيل پايه يك دادگستري
  • توسط : رضا زیرک باش
  •  16 مهر 1402


به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاه خود را ارسال کنید

بله