تبادل لوایح طلاق
12
دی

تبادل لوایح اعتراض به حکم طلاق

رياست محترم دادگاه تجديدنظر استان اصفهان

  با سلام و درود  اينجانب رضا زيرك باش به وكالت از خانم . در پاسخ به لايحه تجديدنظرخواه ( آقاي .) مراتب ذيل را به استحضار عالي مي رساند:

  1. متاسفانه وكيل محترم تجديدنظرخواه جهات تجديدنظر خواهي را به طور مشخص تعيين نكرده اند كه نسبت به كداميك از شقوق ماده 348 آيين دادرسي مدني معترض هستند و مستحضر هستيد با وجود ابهام در اين جهات ضمن اينكه پاسخي متصور و ممكن نيست ، اعتراض تجديدنظر خواه بلاجهت و برخلاف قانون مي باشد و بدوا درخواست رد تجديدنظرخواهي ايشان مي شود.

   2. در خصوص بند اول لايحه ايشان مبني بر اينكه (( هيچ تلاشي در خصوص اصلاح ذات البين بين زوجين نشده )) به استحضار مي رساند ؛ اينجانب با توجه به وظيفه وكيل در خصوص صلح و سازش قبل از طرح دعوي و شكايات كيفري رابطه نامشروع به موكل ايشان اظهارنامه اي جهت صلح و سازش ارسال كردم كه بي جواب ماند و همچنين پس از صدور و قطعيت آراي كيفري و حقوقي از جمله رابطه نامشروع ، ممانعت از حق و نفقه و تمكين و... كه همگي به نفع موكل صادر شده بود ، مجدد اظهارنامه با همين محتوي صلح و سازش ارسال شد و اينبار هم نه ايشان  و نه وكيل قبلي ايشان هيچ پاسخي نداده و توجهي نكردند كه اين دو اظهارنامه در اين پرونده تقديم دادگاه شده است. همچنين قبل از طرح دعوي طلاق 3 جلسه مشاوره زوجين شركت كردند كه تجديدنظرخواه حاضر به توافق نشد و حتي اينجانب با پيشنهاد موكل و درخواست موكل و روانشانس در انتهاي جلسه آخر مشاوره حاضر شدم و زوج به بهانه اينكه كار دارم جلسه مشاوره را ترك كرد و حتي حاضر به گفتگو نشد و در خصوص معرفي داور كه وظيفه اصليش همين اصلاح ذات البين بوده زوج اصلا داور معرفي نكرد!!! و به ناچار دوباره به همان مركز مشاوره موضوع داوري ارجاع شد كه باز هم اين امر محقق نشد. موكل با وجود سوء معاشرت و سختي و ضربه هاي روحي رواني متعدد ناشي از خيانت و ساير اعمال زوج و ادامه دادن همان روند قبلي از سوي زوج و بيشتر به خاطر آينده فرزند خردسالش بارها به زوج فرصت و زمان جبران دادند كه متاسفانه نه تنها ايشان جبران نكرند بلكه با وجود راي قطعي عليه ايشان تا به امروز همه جرايم و اعمال نامشروع ثابت شده را انكار و حتي يكبار هم درپي جبران نبوده و نيستند و هنوز هم با آن خانم در يك محل هستند و به سفر تفريحي قشم و كيش مي روند و براي همديگر هداياي مناسبتي ميخرند (صورتحساب هاي شركت تقديم شده در مرحله بدوي تقديم شد كه گوياي اين موضوع هست) و آن خانم استوري هايي با ابراز علاقه به زوج و همسر خودش در مهماني و استوري ها عاشقانه قرار مي دهد( پيوست) و حتي به موكل توهين مي كند و تصوير شكايات واهي خود را در استوري قرار ميدهد (پيوست) و زوج به جاي حمايت از همسر خود به آن خانم حق مي دهد و شخصيت موكل را خرد ميكند و حتي هيچگاه از بنده يا مشاور درخواست نكردند كه در اين امر تلاش كنيم و موكل را صرفا اذيت و آزار ميداده تا ايشان از منزل برود در حاليكه نصف از منزل به نام موكل است و موكل هم به غير از رابطه زوجيت و نفقه اش حق استفاده از منزل را داشته است كه طبق راي ممانعت از حق كرده است پس ادعاي وكيل محترم  تجديدنظرخواه در خصوص عدم تلاش به استناد موارد مذكور يا از سر بي اطلاعي است يا نادرست و برخلاف حقيقت و واقع است.

3.در خصوص بند دوم تجديدنظر خواهي ايشان  هم خود وكيل محترم جواب ايراد خودشان را دادند و شروط ضمن عقد مورد استناد تصريح و منجز شده است و در دادگاه كليه مدارك و مستندات در خصوص وجود مشقت و سختي زياد تقديم شده از جمله مواردي كه در موقع تقديم دادخواست و در جلسه رسيدگي تقديم شد

  4. موكل به ناچار مدت زيادي را با زوج زندگي كرده به خصوص از زماني كه بچه دار شد و حتي زماني كه از رابطه نامشروع همسرش مطلع شده به ناچار زمان زيادي را تحمل كرد تا بلكه فرجي شود ولي هيچگاه زوج در پي زندگي با همسر نبوده و اگر زوجه موكل چاره داشت يك لحظه در منزل ايشان نمي ماند و بعد از گذراند مراحل قانوني و عدم هرگونه صلح و سازش مجبور به طرح دعوي طلاق شده اند و اگر وكيل محترم سندي مبني بر حل و فصل اختلافات داشتند حتما پيوست اعتراض ناموجه و بلا دليل خود مي كردند. در ضمن نصف از منزلي كه زوج آن را متصرف است به نام موكل است و موكل جايي ديگر براي سكونت ندارد.

  5. همچنين  با توجه به صدور جلب و اينكه زوج چندين ماه است كه متواري شده و حتي به ملاقات فرزند نميآيد و نفقه نميدهد و عدم امكان وصول نفقه زوجه ، به غير از موارد مورد استناد  يكي ديگر از شروط ضمن عقد نيز محقق شده است.(پيوست) 

6. در ضمن  در خصوص خسارات دادرسي كه در راي رد شده اينجانب  و موكل هيچگاه دعوي خود را مسترد نكرديم و كاملا اشتباه شده است لذا در اين خصوص در خواست اصلاح راي و محكوميت ايشان به پرداخت خسارات مطابق ماده 351 قانون آيين دادرسي مدني مي شود.

   لذا ضمن درخواست عدم پذيرش تجديدنظرخواهي به دليل بلاجهت بودن آن ، درخواست رد تجديدنظر خواهي مستند به دلايل فوق و اصلاح دادنامه مي شود. 

رضا زيرك باش وكيل خانم .سپاس

  • توسط : رضا زیرک باش
  •  12 دی 1402


به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاه خود را ارسال کنید

بله