اختلاف خانوادگی
05
خرداد

در اختلافات خانوادگی چه بکنیم؟

وکیل میگوید در اختلافات خانوادگی چه بکنیم؟

درود بر شما

یکی از سوال‌های مهمی که مواقع اختلافات خانوادگی به وجود می‌آید این هست که بهتر است از چه راهی این اختلافات را حل کنیم به نظر می‌رسد بهترین راه حل مبتنی بر علم و دانش و تجربه می باشد و تجربه  ثابت کرده قبل از بروز هرگونه اختلاف بهتر است پیشگیری کنیم و در موقع ازدواج به مشاور خانواده مراجعه کنیم و به منظور پیشگیری از هرگونه اختلاف خانوادگی و مشکلات و مسائل بعدی به صورت پیشگیرانه عمل کنیم با این ملاحظه که در نهایت در زندگی زناشویی اختلافاتی وجود دارد و برای همه زن و شوهرها پیش می‌آید. سوال بعدی این هست که در صورتی که در زندگی زناشویی به اختلاف خوردیم چگونه عمل کنیم؟

بهترین راه حل این هست که در موقعی که به اختلافات خانوادگی ایجاد شد اولین گام مراجعه به مشاور خانواده روانشناس یا وکیل دادگستری فعال در حقوق خانوتده مجرب و با مدرک تحصیلی مرتبط و به خصوص مدرک و مجوز مشاوره و پروانه وکالت می‌باشد.

پس از آن در صورتی که با راهکارهای روانشناسی و حقوقی اولیه موضوع قابل حل نباشد بهتر است مجدد به یک وکیل دادگستری که دارای پروانه و مجوز وکالت و مشاوره می‌باشد و در رابطه با موضوعات خانواده به اندازه کافی تجربه و دقت نظر دارد مراجعه کنید.

وکیل دادگستری به شما راهکارهای حقوقی و منطقی و فکری ارائه می‌کند و در بدو امر به خواست و تصمیم شما برای همسر شما اظهارنامه ارسال می‌کند یا اقدام قانونی که متصور باشد برای شما انجام می‌دهد.

خدمت دیگر وکیل دادگستری تلاش برای صلح و سازش در بازگشت به منزل و زندگی زناشویی یا تلاش برای توافق برای جدایی سالمت آمیز می‌باشد. بنابراین وکیل دادگستری پس از صحبت و مذاکره با شما بهترین راهکار و راه حل حقوقی منطقی و فکری را به شما خواهد گفت و این شما هستید که باید با توجه به میزان علاقه به همسر و زندگی یا عدم علاقه به زندگی و سایر ملاحظات و جوانب تصمیم خود را شخصاً یا با مشورت مشاوره خانواده و وکیل بگیرید و این تصمیم را به وکیل دادگستری اعلام کنید تا اقدام عملی وکیل شروع شود.

متاسفانه در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی و شرایط اجتماعی هر گونه پادرمیانی ریش سفیدی یا انتقال اختلافات به اطرافیان به خصوص پدر و مادر و خویشاوندان و دوستان نزدیک مشترک معمولاً دامنه اختلافات را بیشتر می‌کند و نه تنها هیچ کمکی به حل اختلاف نمی‌کند بلکه باعث اختلافات بیشتر می‌شود بنابراین بهتر است به محض وقوع اختلاف یا بروز هرگونه خیانت از همسر فوراً به وکیل دادگستری مراجعه کنید و به هیچ وجه بدون مشورت و فکر و رسیدن به تصمیم و پختگی کامل اقدام به طرح مسئله با همسر خود نکنید و پس از گذراندن مراحل فوق وکیل دادگستری شما را در امر تصمیم گیری کمک خواهد کرد و مشورت حقوقی مقتضی به شما خواهد داد.

رضا زیک باش وکیل پایه یک دادگستری فعال در حقوق خانواده

  • توسط : رضا زیرک باش
  •  05 خرداد 1403


به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاه خود را ارسال کنید

بله