بسته خبری چهل و سوم (مخالفت پلیس با کاهش مجازات مجرمان موادمخدر، کشف سه انبار احتکار ماسک در قم، استفاده از حیوانات در آموزش‌های دانشگاهی ممنوع شد)

مواد مخدر,مبارزه با مواد مخدر,ویروس کرونا,احتکار ماسک,چین
03
اسفند

بسته خبری چهل و سوم (مخالفت پلیس با کاهش مجازات مجرمان موادمخدر، کشف سه انبار احتکار ماسک در قم، استفاده از حیوانات در آموزش‌های دانشگاهی ممنوع شد)

مخالفت پلیس با کاهش مجازات مجرمان موادمخدر

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا:

در گذشته زمانی‌که قانونگذار برای مجرمان موادمخدر قانون را تدوین کرد، واقع‌بینانه با موضوع روبه‌رو و این قانون تدوین شد، چرا که این افراد سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند و حتما باید مجازاتشان سنگین تر از چیزی که هست بشود، نه اینکه تقلیل پیدا کند.

ما نظراتمان را گفته‌ایم اما افرادی که دنبال این موارد هستند بعضاً به دلایلی توجیه‌پذیر هم نیستند.

ایسنا

 

کشف سه انبار احتکار ماسک در قم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از تشکیل اکیپی برای برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک خبر داد و گفت: در این خصوص سه مورد انبار ماسک که احتکار شده بود نیز کشف شد.

میزان

 

استفاده از حیوانات در آموزش‌های دانشگاهی ممنوع شد

معاون آموزشی وزارت علوم در ابلاغیه ای از معاونان آموزشی کشور خواست تا به جای استفاده از جانداران و حیوانات در برنامه‌های درسی از روش‌های «جایگزین» استفاده شود.

در این ابلاغیه آمده است: «دانشگاه استفاده از حیوان برای آموزش را محدود و تنها به موارد خاصی منحصر کند که به هیچ وجه امکان استفاده از جایگزین‌های آن وجود نداشته باشد».

پایگاه خبری اختبار 

  • توسط : رضا زیرک باش
  •  03 اسفند 1398


به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاه خود را ارسال کنید

بله