بسته خبری سی ام ( هک حساب ۲۵۰ نفر با طعمه‌ی «صیغه»، بازداشت هم‌زمان شماری از کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک، افزایش ۷/۵درصدی مرگ کارگران)

کلاهبرداری-اینترنتی,هک-حساب,سازمان-ثبت-اسناد-و-املاک-کشور,مرگ-کارگران,پزشکی-قانونی
23
آبان

بسته خبری سی ام ( هک حساب ۲۵۰ نفر با طعمه‌ی «صیغه»، بازداشت هم‌زمان شماری از کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک، افزایش ۷/۵درصدی مرگ کارگران)

هک حساب ۲۵۰ نفر با طعمه‌ی «صیغه»

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری پسر نوجوان ۱۶ ساله ای خبر داده که به کلاهبرداری اینترنتی و برداشت از حساب بانکی۲۵۰نفر از شهروندان در شهرستان ساری متهم شده است.

محمود میرفیضی درگفتگویی با باشگاه خبرنگاران جوان گفته: "متهم از خرداد ماه سال جاری با ایجاد آی‌دی در گروه‌های تلگرامی اقدام به تبلیغ صیغه به صورت گسترده کرده و برای برقراری ارتباط و مشاهده پروفایل، طعمه‌های خود را به درگاه‌های جعلی بانک هدایت و اقدام به هک اطلاعات حساب بانکی آنان می‌کرده است. "

 پایگاه خبری اختبار

بازداشت هم‌زمان شماری از کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک

بر اساس اعلام قوه قضاییه، صبح امروز تعدادی از کارکنان سازمان ثبت که مبادرت به تخلفات گسترده‌ای علیه منافع مردم می‌کردند، دستگیر شدند.

اخذ رشوه های کلان، جعل و همکاری با افراد سودجو در جهت تصرف اموال عمومی یا خصوصی، سوء استفاده از اسناد مرتبط با اشخاص حقیقی و حقوقی، ایجاد خلل و کاهش سرعت در فرایند کار جهت اخذ رشوه های کلان از جمله تخلفات صورت گرفته توسط این افراد بوده است.

پایگاه خبری اختبار

 

افزایش ۷/۵درصدی مرگ کارگران

بر اساس گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور، در ۶ ماه نخست سال جاری، ۸۹۸ نفر در حوادث کار جان خود را از دست داده‌اند که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۸۳۶ نفر بوده است.

۳۵۴ نفر (نزدیک به ۴۰ درصد) به‌دلیل سقوط از بلندی، ۲۳۲ نفر به‌دلیل اصابت جسم سخت، ۱۴۰ نفر به‌دلیل برق‌گرفتگی، ۷۸ نفر به‌دلیل سوختگی، ۴۳ نفر به‌دلیل کمبود اکسیژن و ۵۱ نفر به دلایل دیگر جان خود را در حوادث کار از دست داده‌اند.

شرق

  • توسط : رضا زیرک باش
  •  23 آبان 1398


به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاه خود را ارسال کنید

بله