بسته خبری بیست و پنجم(همکاری پلیس فتا و سازمان محیط زیست، اخذ آخرین دفاعیات در پرونده محیط‌زیستی‌ها، ارائه لیستی برای مبادله زندانیان بین ایران و آمریکا)

پلیس-فتا,سازمان-محیط-زیست,حیوان-آزاری,فعالان-محیط-زیست,دادگاه-انقلاب,مبادله-زندانیان
13
آبان

بسته خبری بیست و پنجم(همکاری پلیس فتا و سازمان محیط زیست، اخذ آخرین دفاعیات در پرونده محیط‌زیستی‌ها، ارائه لیستی برای مبادله زندانیان بین ایران و آمریکا)

همکاری پلیس فتا و سازمان محیط زیست

رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی گفت:

این پلیس در نظر دارد به منظور افزایش همکاری با سازمان حفاظت محیط زیست از جمله مبارزه با حیوان آزاری، شعبه‌ای از پلیس فتا را با هدف پایش و برخورد با جرائم محیط زیستی در فضای مجازی راه‌اندازی کند.

شرق


اخذ آخرین دفاعیات در پرونده محیط‌زیستی‌ها

  وکیل مدافع تعدادی از متهمان پرونده معروف به فعالان محیط زیستی گفته است که آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان این پرونده برگزار و از تمام متهمان آخرین دفاع اخذ شده و پرونده در انتظار صدور رأی است.

پرونده فعالان محیط زیستی بازداشت شده، هشت متهم دارد که اتهام چهار نفر از آنها اخیراً از افساد فی‌الارض به «همکاری با دولت متخاصم آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران جهت جاسوسی به‌ نفع سیا و موساد» تغییر پیدا کرد.

جلسات رسیدگی به پرونده متهمان محیط زیستی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شده است.

ایرنا

 

ارائه لیستی برای مبادله زندانیان بین ایران و آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه:

حدود ۲۰ نفر از ایرانیان به اتهام واهی دور زدن تحریم‌ها از سوی دولت آمریکا بازداشت و زندانی شده‌اند. اقدامات آنها خلاف مقررات، آدم‌ربایی و گروگان‌گیری است.

اگر اراده‌ای باشد آماده مبادله و تلاش برای حل مسئله هستیم. لیستی هم به آنها داده‌ایم اگر اراده‌ای باشد امیدوار به آزادی این افراد هستیم.

ایرنا

  • توسط : رضا زیرک باش
  •  13 آبان 1398


به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاه خود را ارسال کنید

بله