بسته خبری بیستم چهارم (تفاوت تعطیلات ایران با سایر نقاط جهان، الزام شهرداری به اصلاح ساختاری پل طبیعت برای پیشگیری از خودکشی)

تعطیلات,آخر-هفته,سفر,خود-کشی,پل-طبیعت
12
آبان

بسته خبری بیستم چهارم (تفاوت تعطیلات ایران با سایر نقاط جهان، الزام شهرداری به اصلاح ساختاری پل طبیعت برای پیشگیری از خودکشی)

تفاوت تعطیلات ایران با سایر نقاط جهان 

یک تحقیق تصویری درباره تقویم تعطیلات رسمی کشورها در مقطع فعلی -که مجلس طرح تعطیلی سراسری پنج‌شنبه‌ها را در دستور کار دارد- می‌تواند به سوءبرداشت‌ها درباره تعطیلات در ایران پاسخ دهد.
«آخر هفته» در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت رسمی- قید در تقویم کشورها- دو روزه است. در این کشورها، مجموع تعطیلات سالانه شامل «تعطیلات مناسبتی» و «تعطیلات آخرهفته»، بیش از ۱۱۰ روز است. اما مجموع تعطیلات سالانه در ایران کمتر از ۸۰ روز است.
تفاوت ناگفته و مغفول، به اختلاف مجموع روزهای تعطیل محدود نیست، بلکه به «تعطیلات مناسبتی» برمی‌گردد. در عمده کشورها، تعداد تعطیلات مناسبتی حدود ۱۰ روز در طول سال است؛ اما در ایران، این نوع تعطیلات- مناسبتی‌ها- بیش از ۲۵ روز است.

خبر فوری


الزام شهرداری به اصلاح ساختاری پل طبیعت برای پیشگیری از خودکشی

سرهنگ کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت:

 فضای بوستان آب و آتش فضای خوب و مناسبی است اما متأسفانه هر از چندگاهی از روی پل طبیعت شاهد اقدام به خودکشی هستیم.

دادسرای ناحیه سه تهران شهرداری تهران را ملزم کرده تا اصلاحات ساختاری لازم روی پل طبیعت انجام شود تا شاهد کاهش خودکشی از روی این پل باشیم.

تسنیم

 

  • توسط : رضا زیرک باش
  •  12 آبان 1398


به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاه خود را ارسال کنید

بله